Jak Alinea przywraca personel do pracy po zamknięciu z powodu COVID-19

Właściciele jedynej trzy gwiazdkowej restauracji w Chicago Nick Kokonas wraz z szefem kuchni Grantem Achatz nigdy nie uważali za możliwe, że restauracja Alinea będzie prowadziła sprzedaż dań na wynos.

Chefandman

Ale zamknięcie Alinea, a także innych restauracji grupy w tym Next, The Aviary, Roister i St. Clair Supper Club, oznaczało, że musieli zrobić coś, aby przywrócić personel do pracy przynajmniej w niepełnym wymiarze godzin.

Wymyślili proste menu. W ciągu kilku dni udało im się sprzedać ponad 2000 posiłków, co oznacza, że ​​będą mogli przywrócić więcej pracowników do pracy.

Menu pierwszego tygodnia w restauracji Alinea to Wellington Short Rib z cremem brulee.

img_5609

Naszym celem jest osiąganie zysków tak abyśmy mogli dzielić się nimi z członkami zespołu, aby mieli przynajmniej pracę w niepełnym wymiarze godzin. Wszelkie nadwyżki pieniędzy, które wykraczają poza płacenie kosztów ogólnych, trafią do wszystkich pracowników, a nie do właścicieli lub inwestorów – powiedział Nick Kokonas.

Zapytany, w jaki sposób zapewniają bezpieczeństwo personelu, powiedział, że monitorują temperaturę pracowników, pracują w rękawiczkach, są w określonej odległości od siebie a także obowiązkowo regularnie myją ręce.

Cena za danie w ofercie na wynos wynosi 34,95 USD za osobę.

W rezultacie zatrudniliśmy już personel - powiedział.

#kwarantannazesmakiem

#Poland100BestRestaurants