Kinga Pienińska realizuje nowoczesną komunikację zewnętrzną.

Naturalna woda mineralna Kinga Pienińska przebojem weszła w sezon 2013.
Wiosna upłynęła pod znakiem całkowitej rewitalizacji marki. Odświeżona i odmłodzona szata graficzna, nowa kolorystyka nakrętek i zupełnie nowe projekty zgrzewek mocno wyróżniły produkt na tle konkurencji. Linia PET zyskała także wsparcie w postaci intensywnej promocji naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska Bez Gazu.

Odświeżona linia produktowa obejmuje trzy rodzaje wody: Kinga Pienińska gazowana – bardzo orzeźwiająca, Kinga Pienińska naturalna -  o minimalnej zawartości bąbelków naturalnego pochodzenia, Kinga Pienińska bez gazu – całkowicie delikatna.

Ponadto komunikacja dotycząca linii PET została wsparta intensywną kampanią telewizyjną skierowaną do grupy docelowej w największych stacjach: TVN, Polsat, TVP, TVN Style i TVN24. Nowy przekaz telewizyjny ma za zadanie przede wszystkim przybliżyć produkt, jego górski charakter i nową, elegancką szatę graficzną etykiety. Hasłem przewodnim kampanii jest zdanie wypowiadane przez kobietę: Kinga Pienińska JEDYNA TAKA, MOJA. Intensywna kampania telewizyjna potrwa co najmniej do końca czerwca.

Naturalna woda mineralna Kinga Pienińska jest dostępna we wszystkich sieciach hipermarketów (Tesco, Auchan, E`Leclerc, Real, Carrefour) oraz w sieciach Kaufland, Intermarche, Makro i Selgros. Ponadto w sieciach detalicznych: Piotr i Paweł, POLO Market, Alma, Marcpol i Społem. Kingę Pienińską oferują także Internetowe sklepy sieciowe oraz Frisco.pl.