MADE FOR Restaurant Sopot 2022

Już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, odbędzie się interaktywna edycja konferencji MADE FOR Restaurant.

– Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Udowodnimy to już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot. Wybierzemy TOP 10 Restauratorów „NEW GENERATION” i poznamy TOP influencerów. Usiądziemy przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. Zapraszamy też na koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot – powiedziała Agnieszka Małkiewicz,Prezes FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.

Program został starannie zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu. Poniżej podane zostały planowane tematy wystąpień.

- Rewolucjoniści na rynku gastro - naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? - spytani o to zostaną podczas speed datingu TOP 10 restauratorów, nominowanych w kategorii NEW GENERATION.

- Influencer, bloger, vloger, dziennikarz - kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? - Poznamy 10 wspaniałych, którzy bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do naszych restauracji.

- Zrównoważony rozwój biznesów gastro. Jak i gdzie warto się uczyć?

- Poradnik oszczędnego restauratora: high-tech, eko, HR, zarządzanie czasem - dyskusja 360 stopni: to odcinek dwóch rozmów z praktykami ? restauratorami sieciowymi i indywidualnymi, dostawcami, hotelarzami znanymi z mocnej ręki do interesów.

- Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym "patodoradcom gastronomicznym"? Spojrzymy na to zagadnienie wielowymiarowo.

- Pożądany, a utracony gość, czyli: TURYSTA w restauracji. Jak po pandemii sprawnie współpracować z branżą turystyczną i zarabiać? - wskazówki dla restauratorów.